Σάββατο, 9 Ιανουαρίου 2010

Βραβεία blogger

Ευχαριστώ πάρα πολύ την logia, από το Nelly's Κι αυτά κι εκείνα, για το βραβείο που μου χάρισε.



Με τη σειρά μου λοιπόν, πρέπει κι εγώ να χαρίσω το ίδιο βραβείο σε 12 ακόμα bloggers.
Ξεκινάμε λοιπόν:

Στη Ρέα με το καταπληκτικό χιούμορ, τις γεμάτες ενέργεια αναρτήσεις της και φυσικά το υπέροχο γούστο!

Στην Εστέλλα/Μαρία που με τα κείμενά της με κάνει να θαυμάζω την δύναμη των λέξεων.

Στον Θερσίτη, που είναι για μένα κάτι παραπάνω από δάσκαλος.

Στην Aurora, ένα από τα άτομα που με έκαναν να ασχοληθώ με το blogging

Στην logia, που τόσο με τις υπέροχες φωτογραφίες όσο και με τον αγώνα της για θέματα που αφορούν το σχολείο, μπορεί να συγκινήσει τους αναγνώστες της.

Στον Αλχημιστή, με τις ευχάριστες και πάντα ενδιαφέρουσες αναρτήσεις.

Στην Ελευθερία/ Libertas, με το απίστευτο χιούμορ.

Σε όλους όσους γράφουν στο hamomilaki, ένα από τα μπλογκς με τη μεγαλύτερη κοινωνική προσφορά.

Στην Αναστασία που από το δικό της ιστολόγιο προωθεί αυτό που λέει: Σοφά λόγια και διδακτικές ιστορίες.

Στην Morpheus, που όποιος δει το ιστολόγιό της θα καταλάβει γιατί ανήκει στους αγαπημένους μου μπλόγκερς.

Στην άλλη Ρέα, Dream Girl, που σε διασκεδάζει με τον τρόπο που περιγράφει την καθημερινότητά της.

Και τέλος στην Εκάτη/Hecate, που αν και έχει σταματήσει να γράφει, οι λίγες αναρτήσεις της βρίσκονται εκεί ώστε να τις διαβάζουμε ξανά και ξανά και να χαμογελάμε με το εκκεντρικό της χιούμορ.

Να είστε καλά...!

6 Comments:

  1. Θερσίτης said...
    Να είσαι καλά, Λυετέρη, μαζί και όλα τα παιδιά εκεί ψηλά. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να ξέρεις πως με τιμούν πολύ. ΚΑλό διάβασμα.
    Anastasia said...
    σε ευχαριστω πολυ πολυ για το δωρακι σου,να σαι καλα,και για το σχολιο για την σελιδα μου που εκανες.Καλη συνεχεια σου ευχομαι.της καλημερες μου.φιλια :-)
    logia said...
    Λευτέρη, σε ευχαριστώ πολύ, με τιμά ένας μαθητής, ένας έφηβος να βρίσκει το μπλογκ μου ενδιαφέρον

    Μπράβο και για τις επιλογές σου, πολύ ενδιαφέροντα όλα τα μπλογκς που διάλεξες!!!
    Να είσαι καλά!
    Marouli said...
    Συγχαρητηρια για το βραβειακι!

    Μαρουλοφιλακια!
    Estella said...
    Με συγκινεις...Ευχαριστω πολυ και συγχαρητηρια... :D
    Creep said...
    Τομ θα φας ξύλο. Τρέχα στο μπλογκ μου να δεις. :ΡΡΡΡ

    Πλάκα κάνω ρε. Συγχαρητήρια σε όλους. :)

Post a Comment